Sadri Alışık Tiyatro ve Sinema Oyuncu Ödülleri - 2010
MÜZİKAL YA DA KOMEDİ DALINDA YARD. ROLDE YILIN EN İYİ ERKEK OYUNCUSU: ENGİN HEPİLERİ - "CİMRİ" KENT
16. Afife Tiyatro Ödülleri - 2012
Yılın En Başarılı Müzikal ya da Komedi Erkek Oyuncusu Adayı Engin Hepileri - Ölümüne, Kent Oyuncuları
T.E.B Yılın Erkek Oyuncusu Ödülü 2013-2014
Tiyatro İn yapımı “Katil Joe”daki Joe Cooper karakteri ile Engin Hepileri
17. Afife Tiyatro Ödülleri - 2013
Yılın En Başarılı Erkek Oyuncusu Adayı Engin Hepileri – Oda ve Adam
Sadri Alışık Oyuncu Ödülleri Sahiplerini Buldu - 2015
Sinema Dalında AYHAN IŞIK ÖZEL ÖDÜLÜ: ENGİN HEPİLERİ "ÇALSIN SAZLAR" "YAĞMUR KIYAMET ÇİÇEĞİ"
Açık Denizde - Kent Oyuncuları
Kent Oyuncuları'nın 45. yılının ilk oyunu olarak “Kuyruk”u izledim. “Kuyruk”, Kent Oyuncuları arasında yetişen Engin Hepileri'nin ilk yönetmenlik denemesi. Hepileri'nin yönettiği Israel Horowitz'in oyunu, birincilik ikincilik rekabetini konu almakta. Beş birey, rekabet çerçevesinde, diğerini yerinden indirmek için çeşitli komplo teorileri üretiyor...
Engin Hepileri'nin “Kuyruk”u, sadece dar bir aydın grubunun ilgisini kışkışlayan oyun olarak ele almaması beğenime neden olmakta. Engin Hepileri; yeni bir dil, yeni düşünceler, yeni yaklaşımlar ve çok uzak bir gelecekte olmayan geniş bir kitlenin duygu ve düşünce biçimlerini değiştirecek yeni, capcanlı bir felsefeyi acemilikten uzak bir biçem içinde sunmayı başarmış. Bilmem anlatabiliyor muyum, beğenim işte buralardan kaynaklanıyor...
Engin Hepileri'nin, Bülent Şakrak'ın, Ferdi Alver'in oyunculukları kusursuza yakın. Ushan Çakır ile Erkan Kolçak Köstendil yönetmenin buyruklarına tam anlamıyla uymuş. Üstün Akmen
Kumarbazın Seçimi - Kent Oyuncuları
İLERİ… İLERİ… ARŞ İLERİ…
Engin Hepileri, bu oyunda da “ileri” gidiyor. Her oyunda ileri giden Hepileri'nin “Alt-metin” yaratımı sağlayan bir oyuncu olduğunu yineliyorum. Frankie'nin duygusal öğelerini somut davranış düşünceleri ile korumakta. “Alt-metin”in hareketler ve mimiklerle anlatımının yetmediği yerlerdeyse “alt-metin”i başarıyla “üst-metin”e dönüştürebiliyor. Üstün Akmen
Victoria - Kent Oyuncuları
Oyunda hastabakıcıyı canlandıran Engin Hepileri de, doğaçlamaya açık bir metinden ve yönetmenin geniş düşün gücünden alabildiğine yararlandığını belli eden yorumuyla sağlıklı bir sağlık görevlisi mi, hastadan daha çok bakıma muhtaç sıradan bir birey mi çizgisini Bakıcı karakterine can verirken mükemmelen tutturuyor. Üstün Akmen
Zorla Güzellik - Kent Oyuncuları
Oyunu, Defne Halman ve Engin Hepileri el ele vererek yönetmişler.
Greg’de Engin Hepileri, bütünlüklü doğalcı oyunculuğunda, psikolojik ve davranışsal olarak müthiş bir Greg resmediyor. Jestlerini “haddehane”den geçiriyor. “Haddehane”den çıkma jestlerini yeri geldiğinde kesiyor, parçalara bölüyor, sonra yeniden yapıştırıyor. Üstün Akmen
Cimri - Kent Oyuncuları
Engin Hepileri ise mükemmel diksiyonuyla, yaratıcı duygularını aktarmak için her şeyi, ama her şeyi; sözcüklerini, sesini, jestlerini, hareketlerini, aksiyonunu, yüz ifadelerini cömertçe kullanmakta. Gerçekten de alkışlanacak bir performans sergiliyor Hepileri. Üstün Akmen
Akciğer - Tiyatro İN
- akademisyen müzisyen adam (Engin Hepileri) ilişkilerindeki gel-gitleri, çatışmaları zaman zaman ironik, zaman zaman eğlenceli bir şekilde yansıtıyor. Çocuk metaforundan başlayarak sonuna dek elde edilmesi gereken mutluluk kavramı oyunda tartışmaya açılırken, dünyanın klişe gelecek kaygısı kadının belleğinde derin izler bırakmış. Bir insan neden çoğalmak ister? sorusu içgüdüsel belleği derinden etkiliyor. Biraz da interaktif diyebileceğimiz kavramsal sorgular eşliğinde seyircinin bu tartışmaya dahil olması sağlanmış.
- ’Ve Veya Ya da’ ile başlayıp 'Oda ve Adam’ ve ‘Katil Joe’ ile devam eden Nergis Öztürk-Engin Hepileri birlikteliği özellikle bu oyunda zirveye çıkmış
- Engin Hepileri’ nin başarısını tartışmadan, her oyunda yarattığı ahengin içinde kaybolduğumuzu belirteyim. Her iki oyuncunun beden dili, tonlamaları, vurguları, mimikleri; farklı mekan duygusunu seyirciye geçirebilmeleri son derece harika! Yaşam Kaya
Bulanık - İkinci Kat
- Oyunculuğuyla tanıdığımız, Kenterler’de uzun süre sahneye çıkan Engin Hepileri’nin yönettiği oyun,...
- Yönetmen Engin Hepileri, genç yaşında olmasına rağmen sahneye ve oyunculara fazlasıyla hakim. Konuyu derinlemesine işlemiş. Öyle ki, kadın oyuncuların konuşma yapılarını aynı tonda sunarak, farklı kaderi yaşayan kadınları aynı duygu noktasında buluşturmuş. Sahne önüne çektiği perde ile episod geçişlerini sağlayan yönetmen, anlatıları net biçimde seyirciye ulaştırmayı başarmış. Fevkalade iyi yönetim var ortada! Yaşam Kaya
Ölümüne - Kent Oyuncuları
- Semyon’u canladıran Engin Hepileri, ‘Ölümüne’ oyununun mihenk taşı! Rolünü öylesine güzel çalışmış ki, insan o’nu izlerken karakterle birebir bütünleşmiş bir isim görüyor. Komedinin ortaya çıkışında, kaynana-damat ilişkisinin aktarımında Hepileri’nin doğal oyunculuk yapısını izliyoruz. Ayrıca intihar olayının trajikomik bir duruma evrilmesinde oyuncunun gayretini atlamamalıyız. Yaşam Kaya
39. Basamak - Tiyatro Pangar
- 39. Basamak’ta olaylar 1935 yılının Ağustos ayında geçmekte. Richard Hannay (Engin Hepileri), içinde bulunduğu sıkılmışlıktan kurtulmak için bir gece tiyatro oyununa gitmeye karar verir ve gittiği tiyatroda gizemli, güzel Annabella Schmidt (Demet Evgar) ile tanışır.
- Richard Hannay rolünde karşımıza geçen Engin Hepileri karakterinin gizem dolu casusluk görüntüsünü özümseyebilmiş. Demet Evgar Annabella Schmidt’in, Pamela’nın, Margaret’in ruhsal değişimlerini mükemmel yansıtırken, partneri Engin Hepileri’ye doğru noktalarda pas vererek olayların akışını hızlandırıyor.
- Mehmet Birkiye’nin akıl dolu yönetim teknikleri; Demet Evgar’ın üç ayrı karakterde ortaya koyduğu muhteşem performans; Engin Hepileri’nin özellikle son bölümlerde bitmeyen enerjisi; Yaşam Kaya
0 Yorum