Derviş ve Ölüm - Kocaeli Şehir Tiyatrosu
Hasan’ı canlandıran Koray Onur, Hasan’ın Nureddin’i: “Söyleyemem, önemi de yok,“ diye yanıtlarken “söyleyemem” sözcüğünün vurgusuna dikkat etmeli. Tarık Keskiner İshak’ı iyi incelemiş ve iyi çözümlemiş. Deniz Alan’ın, temsil ettiği Kadı’nın Karısı karakterinin tutkularını düşünce soyluluğunun süzgecinden iyi geçirdiğini söyleyeceğim ve kendisinin bugün itibariyle eleştirmen amcasının merceği altına girdiğini söyleyeceğim. Üstün Akmen
Kösem Sultan - Kocaeli Şehir Tiyatrosu
Şeyhulislam Bahayi rolüyle Mehmet Bayazıt’ın çıkardığı sempatik karakter tahlilini ve Siyavüş Paşa rolüyle Tarık Keskiner’in duygusal ve etkileyici ses tonuyla beraber çizdiği naif paşa kimliğini beğenmekle beraber klasik paşa anlayışına da karşı çıkarak ezber bozuyor. İhsan Ata
Seneye Bugün - Kocaeli Şehir Tiyatrosu
Tarık Keskiner ve Seda Güven’in rol aldığı oyunun sahne tasarımını Veysel Çıracı, ışık tasarımını ise Cafer Yiğit üstlenmiş.
En son “Resimli Osmanlı Tarihi” adlı oyunda Anlatıcı rolüyle izlediğimiz Tarık Keskiner, canlı ve teatral sunumuyla izleyicinin beğenisini kazanmıştı. Bu oyunda da George karakteriyle uzun süre hafızalardan kazınmayacak bir performansa imza atıyor. Gerek ses kullanımı, gerek beden diliyle rolün hakkını vermeyi başarıyor. Özellikle duygu dolu sahnelerdeki canlı anlatımı izleyici duygulandırıyor. Oyunun gerçekçi ve sade bir anlatımla sahnelenmesi konusunda abartıya kaçmayan oyunculuğu, partneriyle kurduğu kıl payı denge sayesinde oyunun gerçeklik vurgusuna çok önemli katkı sağlıyor. İhsan Ata
Azizname - Dafne Kültür Merkezi
Oyunda; özellikle Tarık Keskiner ve Aydın Sigalı da gözlemlediğim düşük başlayan performans ve yine oyun içerisinde performansın üst seviyeye ulaştığı noktalar, bir reji anlayışımıdır? Yoksa gerçekten başta düşük başlayan performansın, oyun içerisinde oyuncuların ısınarak yükselişe geçmesiyle artmasımıdır? Düşündürüyor! Alaattin Emrah Özdilek
0 Yorum