Kişiler: Serhat Güzel


|
0
|
1418




Kariyer Bilgisi

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölümü


Derviş ve Ölüm - Kocaeli Şehir Tiyatrosu

Mehmet Serimer’e, Müftü’ye can verirken, Müftü karakterinde temel nitelikte görerek seçip ayırdığı, ayrıştırdığı tutkuları seyirciye sunması gerektiğini anımsatmak isterim. Molla Yusuf’da Serhat Güzel, Kadı’da Mehmet Çevik, Müsellim’de Şafak Karali, Hacı Sinaneddin’de Melih Düzenli, Cemal’de Cemal Aldıç yönetmenin istediğini ne bir eksik ne bir fazla, kendilerinden istendiği kadarıyla vermişler... Üstün Akmen

devamı...

Kösem Sultan - Kocaeli Şehir Tiyatroları

Meleki’nin içine giren Çiğdem Saruhan Benli, kendini uyarlayarak içine dâhil ettiği Meleki ile tam olarak buluşmuş ve uyuşmuş. Serhat Güzel pek sevimli bir Meddah çizmekte… Üstün Akmen

devamı...

Kral Lear - Kocaeli Şehir Tiyatrosu

Canla başla mücadele ettiği Edmund rolüyle muazzam bir performans ortaya koyan Başta Fatih Sevdi olmak üzere Ümit bakış, Engin Benli, Funda İlhan, Koray Onur, Yaşar Özveri, Ozan Şahin, Serhat Güzel, Esra Bezen Bilgin, Pınar Ünsal, Çağrı Mengüç, Utku Oğuz, Ferdi Yıldız, Erdem Irmak, Tekin Ezgütekin, Cemal Aldiç, Volkan Dinç, Çağla Buldak ve Sarper Saydam’dan oluşan kadro başarılı bir takım oyunculuğu sergiliyor...İhsan Ata

devamı...

Kösem Sultan - Kocaeli Şehir Tiyatrosu

Kethüda Bey rolünde Mehmet Serimer’in güçlü ve davudi ses tonunu, Murat Paşa rolünde Koray Onur’un beden dili ve sert tavrını, Sultan Mehmet rolünde henüz 9 yaşında olmasına karşın büyük bir profesyonellikle sahneye çıkan Tan Küçükbalkan’ın güçlü ve cesur yorumunu, Süleyman Ağa rolünde Bülent Baytar’ın naif ve sakin oyunculuğunu, Tıfli rolünde Serhat Güzel’in coşku dolu performansını, İngiliz Elçisi Salih Mat’ın tiplemesini, Gürcü Abdünnebi rolünde Şafak Karaali’nin rahat oyunculuğu ve mizah yönünü, Meleki rolüyle Çiğdem Saruhan Benli’nin oyunculuğuna kattığı duygu ve ruhunu, Kuşçu Mehmet rolüyle Çağrı Mengüç’ün son sahnedeki performansını, Şeyhulislam Bahayi rolüyle Mehmet Bayazıt’ın çıkardığı sempatik karakter tahlilini ve Siyavüş Paşa rolüyle Tarık Keskiner’in duygusal ve etkileyici ses tonuyla beraber çizdiği naif paşa kimliğini beğenmekle beraber klasik paşa anlayışına da karşı çıkarak ezber bozuyor...İhsan Ata 

devamı...

 



Yorum

0 Yorum
Hmm! Bu içeriğe henüz yorum yapılmadı, sen yazmak ister misin?
Bekle! Yorum yazmak için üye olmalısın Üye isen burayı tıkla. Üye olmak için de burayı tıkla.


TİYATRONLİNE

E-Bülten Üyeliği Görüş Bildir